Ο Απόλλων Καλυθιών εξέδωσε ανακοίνωση με αφορμή τον μηδενισμό της δεύτερης ομάδας στο ματς με τους Ιππότες: ''Με έκπληξη ενημερωθήκαμε ότι η Πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΣΔ έκανε δεκτή την ένσταση των Ιπποτών για το μεταξύ μας παιχνίδι για το πρωτάθλημα της Γ' κατηγορίας και τιμώρησε τον Απόλλωνα Β' με αφαίρεση τριών βαθμών και κατακύρωση του αγώνα στην αντίπαλη ομάδα. Το "έγκλημά" μας ήταν ότι το μεσημέρι της Κυριακής χρησιμοποιήσαμε στον Απολλωνα Β δύο ποδοσφαιριστές που το μεσημέρι της Παρασκευής είχαν αγωνιστεί και στην Κάρπαθο για το πρωτάθλημα της Α' κατηγορίας. Μας καταδίκασαν επειδή συμπληρώθηκαν 47 ώρες αντί 48 όπως αναφέρει η απόφαση.
Θεωρούμε υποχρέωσή μας να ενημερώσουμε τους φίλους της ομάδας πως πριν πάρουμε την απόφασή για συμμετοχή των δύο παικτών είχαμε λάβει διαβεβαίωση από αρμόδια πρόσωπα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλωστε το ίδιο έκαναν και άλλες Β' ομάδες στο φετινό πρωτάθλημα και υπάρχουν σχετικές αποφάσεις απόρριψης παρόμοιων ενστάσεων. Ζητάμε συγνώμη από τους φίλους της ομάδας και τους διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλουμε μεγάλες προσπάθειες για να συμμετέχουν οι δύο ομάδες μας στα τοπικά πρωταθλήματα.
Αγωνιζόμαστε με αξιοπρέπεια στους αγωνιστικούς χώρους και θέλουμε οι βαθμολογίες να αντικατοπτρίζουν την εικόνα των ομάδων σε αυτούς. Συνεχιζουμε σε όλα τα επίπεδα με το κεφάλι ψηλά γιατί όλες οι ενέργειες μας είναι ηθικές.Ο Απόλλων κερδίζει στα γήπεδα και πανηγυρίζει τις πανάξιες νίκες σε αυτά''.





































