Όλα είναι έτοιμα για το φιλικό παιχνίδι των βετεράνων του Ευαγόρα κόντρα στον Ολυμπιακό, που θα διεξαχθεί στις 18 Σεπτεμβρίου. Η ανακοίνωση: ''Οριστικοποιήθηκε σήμερα το πρωί το παιχνίδι βετεράνων μεταξύ Ολυμπιακού Πειραιώς και Ευαγόρα στο γήπεδο του Ρέντη στις 18/09/23 ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00 μμ. Ή αποστολή απαρτίζεται από 20 ποδοσφαιριστές καί 4 συνοδούς.
1) Κάλλιστος Διακογεωργιου (Αντιπεριφερειάρχης Βιομηχανίας - Ενέργειας φυσικών πόρων Δωδεκανήσου )
2) Φιλίππου Νικόλαος (Πρόεδρος ΑΟ ΕΥΑΓΌΡΑ ΡΌΔΟΥ)
3) Μιχαηλίδης Ιωάννης (Ιατρός)
4) Κουμεντος Ιωάννης (Δημοσιογράφος)
Ό σύλλογος μας θέλει να ευχαριστήσει δημόσια τον Αντιπεριφερειάρχη βιομηχανίας- Ενέργειας και φυσικών πόρων, Κάλλιστο Διακογεωργιου που χωρίς δεύτερη σκέψη αποδέχτηκε την πρόσκληση μας στο νά συνοδέψει την ομάδα μας. Άλλωστε όλα αυτά τα χρόνια είναι πάντα κοντά στους συλλόγους και ομάδες όπου τού ζητηθεί. Ευχαριστούμε τον γιατρό μας Γιαννη Μιχαηλίδη πού θά έχει την ιατρική φροντίδα και τον δημοσιογράφο Γιάννη Κουμεντο που θα έχει τήν ευθύνη όλης της κάλυψης του ταξιδιού... Τις επόμενες ημέρες Θά ανακοινωθεί και ή αποστολή με τά ονόματα τών βετεράνων ποδοσφαιριστών''.





































