Τη Δευτέτα 11 Σεπτεμβρίου θα γίνει η πρώτη συγκέντρωση του Ευαγόρα για τη νέα χρονιά στη Γ' Κατηγορία. Το ραντεβού θα δοθεί στα γραφεία της ομάδας, θα γίνει ο αγιασμός και θα ακολουθήσει μπουφές και στη συνέχεια θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα της προετοιμασίας. Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί και το πρόγραμμα των φιλικών αγώνων της ομάδας για τη νέα χρονιά.




































