Νέα μεταγραφή στον Ευαγόρα, ο οποίος απέκτησε τον Χάρη Βούλγαρη, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το ρόστερ του. Η ομάδα του Σπύρου Αρβανιτάκη θέλει να επιστρέψει στη Β' Κατηγορία και συνεχίζει το σχεδιασμό της. Η ανακοίνωση του συλλόγου: Ο Α.Ο. Ευαγόρας ανακοινώνει την απόκτηση του Χάρη Βούλγαρη. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής αγωνίζεται στην θέση του κέντρου,του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική σεζόν''.





































