Την πρώτη ουσιαστική συζήτηση είχαν σήμερα στα γραφεία της ομάδας ο πρόεδρος του Ευαγόρα Νίκος Φιλίππου και ο νέος προπονητής Σπύρος Αρβανιτάκης. Οι δύο άνδρες τα είπαν για αρκετή ώρα σχεδιάζοντας έτσι τη νέα χρονιά που θα βρει τον Ευαγόρα στη Γ' Κατηγορία. Οι μέχρι τώρα κινήσεις δείχνουν τήν πορεία της ομάδας στο νέο πρωτάθλημα καί τόν στόχο που δεν είναι άλλος από την γρήγορη επάνοδο στην Β' Κατηγόρια. Μεχρι τώρα έχουν αποκτηθεί 11 νέοι ποδοσφαιριστές που θΑ συμπληρώσουν το ρόστερ καί με τους ήδη υπάρχοντες ποδοσφαιριστές θα παρουσιάσουν ένα αξιόλογο σύνολο. Ο σχεδιασμός συνεχίζεται και ενδέχεται να αποκτηθούν ακόμα 2-3 ποδοσφαιριστές.





































