Συνεχίζονται με επιτυχία οι εργασίες αποκατάστασης στο γήπεδο των Μαριτσών, προκειμένου να είναι έτοιμο για τους αγώνες της νέας χρονιάς. Οι άνθρωποι του Ηρακλή προσπαθούν να ολοκληρώσουν τα έργα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και ασχολούνται συνεχώς με το γήπεδο. Εξάλλου, το ΔΣ του Ηρακλή Μαριτσών θέλει να ευχαριστήσει προσωπικά τον ποδοσφαιριστή της ομάδας μας Αλέξανδρο Φελεσακη, για την στήριξη του στη λειτουργία του στέκι με την χορηγία 10 κιβωτίων μπύρας.. Τον ευχαριστούμε, Συνεχίζουμε''!





































