Στον Ηρακλή Μαριτσών θα παίξει και τη νέα χρονιά ο Αλέξανδρος Φελεσάκης, με τον οποίο ανανεώθηκε η συνεργασία για τη νέα χρονιά. Η ανακοίνωση: ''Το ΔΣ του Ηρακλή Μαριτσών είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοίνωσει την ανανέωση συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Φελεσακη Αλέξανδρο. Αλλη μια σημαντική ανανέωση για την ομάδα μας που θα μας βοηθήσει στην προσπάθεια που κάνουμε..Του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία.. Συνεχίζουμε''





































