Στην Ισπανία κόντρα στην Εσπανιόλ θα παίξουν οι ''βετεράνοι'' του Ευαγόρα, σε φιλικό παιχνίδι για τα 40 χρόνια ίδρυσης του συλλόγου. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Ο ΑΟ Ευαγόρας Ρόδου για να γιορτάσει τα 40 χρόνια ιστορίας του διοργανώνει διάφορες εκδηλώσεις, μία από αυτές η επανίδρυση της ομάδας βετεράνων του με σκοπό την διοργάνωση διάφορων παιχνιδιών μακριά από την Ρόδο και τον νομό Δωδεκανήσων. Έτσι, διοργανώθηκε σωρεία φιλικών αγώνων τόσο με ελληνικές ομάδες (ΠΑΟΚ, Άρης, ΑΕΛ) όσο και στην γειτονική Τουρκία αγωνιζόμενος ενάντια στην Μαρμαρίς. Στο ίδιο κλίμα, η ομάδα του Ευαγόρα θα αγωνιστεί στον Πειραιά ενάντια στους βετεράνους του Ολυμπιακού και ακολουθεί τον Νοέμβριο αγώνας στην Βαρκελώνη ενάντια στους βετεράνους της ομάδας μας, της Espanyol, σε αγώνα που θα τελεστεί στο προπονητικό κέντρο Dani Jarque''.





































