Ο Ευαγόρας έπεσε στη Γ' Κατηγορία και ο πρόεδρος του Νίκος Φιλίππου, επέστρεψε με νέες δηλώσεις, τονίζοντας ότι στο ποδόσφαιρο υπάρχει και η άλλη πλευρά. Αναλυτικά: ''Σήμερα τελείωσε καί τυπικά τό φετινό πρωτάθλημα, δυστυχώς ή ομάδα μας δεν τά κατάφερε να πραγματοποιήσει τον στόχο της που δεν ήταν άλλος από την παραμονή τής στην κατηγορία. Θέλω νά δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά μας που όλη αυτή την χρονιά πάλεψαν παρά την απειρία τους νά σώσουν την ομάδα, αλλά όπως είδαμε δεν έφτανε μόνο αυτό, στο ποδόσφαιρο υπάρχει καί ή άλλη πλευρά, εκεί ήμασταν από ότι φαίνεται πολύ αδύναμοι νά αντιδράσουμε. Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους καί ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου πρώτα ό Θεός''.




































