Αιχμές με ξεκάθαρες κατευθύνσεις άφησε ο πρόεδρος του Ευαγόρα Νίκος Φιλίππου, μετά τα χθεσινά αποτελέσματα στη Β' Κατηγορία. Αναλυτικά: ''Παρότι θά έπρεπε να είναι μία δύσκολη μέρα λόγω του αρνητικού αποτελέσματος για τον Ευαγόρα μας αλλά και για εμάς πού διοικούμε τόν σύλλογο εδώ καί δέκα χρόνια ανελλιπώς τίμια καί καθαρά καί πάνω από όλα με αξίες καί ήθος, παρόλα αυτά όμως νιώθουμε χαρούμενοι καί περήφανοι που χάσαμε τίμια καί καθαρά από μία ομάδα που αγωνίστηκε για την ιστορία τής καί τό όνομα τής όπως είναι ό Αστέρας Μασσαρων. Πραγματικά τους αξίζουν συγχαρητήρια διότι οι αγώνες θά πρέπει νά κερδίζονται μόνο μέσα στο γήπεδο καί όχι κάπου αλλού.... Από τήν άλλη λυπάμαι που υπάρχουν ανάμεσα μας παράγοντες πού διοικούν καί ξεφτιλιζουν ιστορικούς συλλόγους.. Όσοι φίλοι ασχολούνται με το τοπικό μας ποδόσφαιρο κατάλαβαν τί έγινε σήμερα..... Εμείς στον Ευαγόρα το βλέπουμε αλλιώς το άθλημα, καί στην Γ αλλά καί στήν Δ κατηγορία αν υπήρχε νά παίζαμε το ίδιο θά μας έκανε, γιατί απλά αγαπάμε αυτό πού κάνουμε εδώ καί δέκα χρόνια τίμια καί καθαρά... Συγχαρητήρια σέ όλες τις ομάδες που παίζουν καί θά παίζουν για την ιστορία τους καί για το όνομα τους, εγώ σήμερα είμαι με ψηλά το κεφάλι, χαιρέτησα τους παίκτες του αντιπάλου με ψηλά το κεφάλι , αύριο θά πάω στο καφενείο με ψηλά το κεφάλι, γιατί απλά έχω μάθει να αγωνίζομαι μέσα στο γήπεδο καί όχι έξω από αυτό''.




































