Με 8 ομάδες και 160 αθλητές το ''Μεροπίς''!
Με τη συμμετοχή οκτώ ομάδων, 160 αθλητών και τη διεξαγωγή 18 αγώνων στο σύνολο, οι παμπαίδες των ομάδων που συμμετείχαν έζησαν μοναδικές μπασκετικές στιγμές και το 7ο τουρνουά "ΜΕΡΟΠΙΣ - KOULLIAS GROUP" ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία. Παρούσα ήταν η αντιδήμαρχος αθλητισμού Σέβη Βλάχου, καθώς επίσης ο πρόεδρος του ΔΟΠΑΒΣ Παναγιώτης Χατζηχριστοφής και η Δημοτική Σύμβουλος Σταματία Κανταρζή. Παράλληλα βραβεύτηκαν οι μεγάλοι χορηγοί του Έσπερου , ο όμιλος Κουλλιά με την εκπρόσωπό του Ελένη Μπάση και ο Μανώλης Γαμπιεράκης, μεγάλος υποστηρικτής του συλλόγου. Τέλος βραβεύτηκε η ομάδα διασωστών Κω για την πολύτιμη συνδρομή τους στο τουρνουά, από τον πρόεδρο της Γαλάζιας Ακαδημίας, Μιχάλη Μπάρδο.




































