Το δείπνο των... πρωταθλητών!
Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Παμπαίδων Δωδεκανήσου, ο Α.Σ. Έσπερος Κω έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο μια άκρως επιτυχημένη σεζόν, παραθέτοντας δείπνο στην πρωταθλήτρια ομάδα στο Skipper Bistro Coffee Restaurant. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Παμπαίδων, το τμήμα του Α.Σ. Έσπερος Κω είχε την ευκαιρία να γιορτάσει την επιτυχία του, απολαμβάνοντας ένα όμορφο δείπνο στον υπέροχο χώρο του Skipper Bistro Coffee Restaurant . Μέσα σε μια δροσερή καλοκαιρινή βραδιά, αθλητές, προπονητές, ο Πρόεδρος του συλλόγου και τα στελέχη του δημοσιογραφικού καναλιού Giafkasports μοιράστηκαν στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο μια σπουδαία αγωνιστική χρονιά. Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό για την άψογη εξυπηρέτηση, τη ζεστή φιλοξενία και την εξαιρετική φροντίδα που μας προσέφερε. Ευχόμαστε ολόψυχα καλές δουλειές και κάθε επιτυχία''.




































