
Συγχαίρουν τον Έσπερο Κω!
Ο Έσπερος Κω κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα των παμπαίδων και δέχεται τα συγχαρητήρια των ομάδων για την επιτυχία του. Ο Φοίβος Κω, η Ακαδημία Καλύμνου, ο Πανιώνιος Λέρου, η Α.Ε. Δικαίου, ο Αίολος Κεφάλου και ο Κολοσσός Ρόδου συγχαίρουν το κωακό σωματείο για τον πρώτο τίτλο της ιστορίας του στο πρωτάθλημα παμπαίδων και έστειλαν τις παρακάτω επιστολές:
ΦΟΙΒΟΣ ΚΩ: Ο Α.Σ. Φοίβος Κω εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στη διοίκηση, τον προπονητή και τους αθλητές ΕΣΠΕΡΟΥ ΚΩ για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος παμπαίδων Δωδεκανήσου 2025–2026. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στις ομάδες του Διαγόρα, Κολοσσού και ΑΕ Δικαίου για την πρόκριση τους στις 4 καλύτερες ομάδες και τη συνολική τους παρουσία στο πρωτάθλημα.
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ: Η Κάλυμνος Πρότυπη Ακαδημία Καλαθοσφαίρισης (C.B.A.) συγχαίρει την ομάδα του ΕΣΠΕΡΟΥ ΚΩ για την πανάξια και αήττητη κατάκτηση του τίτλου του πρωταθλήματος ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ Δωδεκανήσου 2025-2026 .Επίσης συγχαίρει και την ομάδα του ΔΙΑΓΟΡΑ ΡΟΔΟΥ για την συμμετοχή της στον τελικό, και τις ομάδες του ΚΟΛΟΣΣΟΥ ΡΟΔΟΥ και της ΑΕ ΔΙΚΑΙΟΥ για όλη την προσπάθεια τους και την συμμετοχή τους στο final four.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΛΕΡΟΥ: Ο Πανιώνιος Λέρου συγχαίρει θερμά τον Έσπερο Κω για την κατάκτηση του πρωταθλήματος των παμπαίδων. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της αήττητης πορείας και την κατάκτηση του τροπαίου. Πολλά συγχαρητήρια επίσης στον Διαγόρα, τον Κολοσσό και την Α.Ε. Δικαίου για την εξαιρετική τους πορεία και την παρουσία τους στην τελική φάση.
Α.Ε. ΔΙΚΑΙΟΥ: Η Α.Ε. Δικαίου συγχαίρει θερμά τον Α.Σ. Έσπερο για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Παμπαίδων. Θερμά συγχαρητήρια και στον Γ.Σ. Διαγόρας αλλά και στον Kolossos Basketball
ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΦΑΛΟΥ: Ο Αίολος Κεφάλου συγχαίρει την ομάδα του Έσπερου Κω για την κατάκτηση του πρωταθλήματος παμπαιδων Δωδεκανήσου. Επίσης εκφράζει τα συγχαρητήριά του στις ομάδες του Διαγόρα,του Κολοσσού και της ΑΕ Δικαίου για τη πρόκριση τους στο Final Four.
Α.Ο. ΚΟΛΟΣΣΟΣ: Συγχαρητήρια στον Έσπερο Κω για την κατάκτηση της 1ης θέσης στο Final Four Παμπαίδων! Από την πλευρά του Α.Ο. Κολοσσού, συγχαίρουμε τους αθλητές, τους προπονητές και τη διοίκηση του Έσπερου για την επιτυχία τους. Ήταν μια όμορφη διοργάνωση με δυνατούς αγώνες και πολύ πάθος από όλα τα παιδιά. Ευχόμαστε υγεία, πρόοδο και ακόμα περισσότερες επιτυχίες σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε με συνέπεια και αγάπη για το μπάσκετ!







































