
Με σπασμένο ταμπλό στην Κάλυμνο!
Κι όμως αυτό είναι το ταμπλό στο κλειστό γυμναστήριο της Καλύμνου... Κι όμως εκεί στο Δήμο Καλύμνου δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ για να αντικατασταθεί αυτό το ταμπλό, το οποίο με βάση την απλή λογική κάποια στιγμή θα πέσει, με την ευχή να μην βρεθεί στο κεφάλι κάποιου αθλητή ή αθλήτριας και θρηνήσουμε θύματα. Αλήθεια τόσα και τόσα χρόνια δεν συγκινείται κανείς από τους υπεύθυνους εκεί στο Δήμο Καλύμνου. Τι άλλο πρέπει να γίνει για να ξεκινήσει η κατασκευή ενός νέου κλειστού γυμναστηρίου;








































