
''Φεύγω με σεβασμό και χωρίς παράπονο''
Ο Παναγιώτης Παπακώστας αποχώρησε από την Ελπίδα και ευχαρίστησε θερμά τον Θανάση Σταμούλη, τον Άρη Γυφτάκη και τους αθλητές της ομάδας. Αναλυτικά, όσα ανέφερε: ''Μετά από δύο χρόνια γεμάτα δουλειά, χαρές, δυσκολίες και εμπειρίες, ήρθε η ώρα να κάνω ένα βήμα πίσω για προσωπικούς λόγους. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους παίκτες για την προσπάθεια και τον χαρακτήρα που έδειξαν όλο αυτό το διάστημα. Ευχαριστώ τον πρόεδρο Θανάση Σταμούλη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και για τη στήριξη που είχα αυτά τα δύο χρόνια. Ευχαριστώ και τον συνεργάτη μου, τον Άρη Γυφτάκη. Φεύγω καθαρά, με σεβασμό και χωρίς παράπονο. Εύχομαι στην ομάδα μόνο τα καλύτερα και να πετύχει όλους τους στόχους της''.








































