
Διήμερο τουρνουά του Α.Ο. Κολοσσός!
Διήμερο τουρνουά διοργανώνει στις 25 και 26 Ιουνίου ο Α.Ο. Κολοσσός, θέλοντας να κλείσει ιδανικά τη φετινή σεζόν στις ακαδημίες του. Οι ''θαλασσί'' διοργανώνουν διήμερο τουρνουά στο πλαίσιο της λήξης της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026, με τη συμμετοχή του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος και του Διαγόρα. Οι αγώνες θα διεξαχθούν αύριο και την Παρασκευή (18:00-19:00), προσφέροντας στους αθλητές πολύτιμες αγωνιστικές στιγμές και εμπειρίες. Ο Α.Ο. Κολοσσός περιμένει τους γονείς και τους φίλους του μπάσκετ να στηρίξουν την προσπάθεια των ομάδων και να απολαύσουν ένα όμορφο διήμερο γεμάτο αθλητισμό και αγωνιστική δράση.







































