Παρέμεινε στα Μάσαρη ο Κιλασίν!
Ο Ερτζάν Κιλασίν ανανέωσε τη συνεργασία του με τον Αστέρα Μασάρων και για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ομάδας: ''Η οικογένεια του Αστέρα Μασσάρων, ανακοινώνει την παραμονή του Ερτζάν Κιλασίν. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ο αρχηγός μας, θα παραμείνει στον σύλλογο για ακόμη μια χρονιά και θα είναι ο μπροστάρης της προσπάθειας που γίνεται. Του ευχόμαστε να είναι υγιής και να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του, όπως το κάνει όλα αυτά τα χρόνια στον μέγιστο βαθμό! Συνεχίζουμε μαζί.. για έναν ακόμη πιο δυνατό Αστέρα''!
































