Έτοιμο το γήπεδο της Καρπάθου!
Έτοιμο είναι το γήπεδο της Καρπάθου, αφού εγκαταστάθηκε και ο ηλεκτροφωτισμός. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου. ''Ενα σύγχρονο και ασφαλές γήπεδο στα Πηγάδια της Καρπάθου, μετά την εγκατάσταση και του ηλεκτροφωτισμού, είναι στην διάθεση της νεολαίας του νησιού. Ενα έργο, που να μπορεί να φαίνεται αυτονόητο στους κατοίκους των αστικών κέντρων αλλά να κάνει μεγάλη διαφορά στην ζωή των παιδιών ενός νησιού. Φτιάξαμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα συντήρησης και εκσυγχρονισμού αθλητικών εγκαταστάσεων στην ιστορία της Περιφέρειας μας, με ένα και μοναδικό στόχο : να δώσουμε σύγχρονες και ασφαλείς εγκαταστάσεις άθλησης στα παιδιά των νησιών μας. Το Ειδικό αυτό Πρόγραμμα είναι σε πλήρη εξέλιξη και δεκάδες αθλητικές υποδομές στα νησιά μας αλλάζουν μορφή, ξαναβρίσκουν ζωή και γεμίζουν χαρούμενα πρόσωπα παιδιών που βρίσκουν δημιουργική διέξοδο στον ελεύθερο χρόνο τους''.
































