Τρεις ανανεώσεις στον Ορφέα!
Τρεις ανανεώσεις στον Ορφέα για τη νέα σεζόν, αφού παρέμειναν στην ομάδα οι Τσακίρης, Καϊμαξή και Ταμπάκ. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον αμυντικό Βασίλη Τσακίρη, τον μέσο Χουσεΐν Καϊμαξή και τον αμυντικό Χουσεΐν Ταμπάκ. Οι ποδοσφαιριστές θα είναι στην διάθεση του προπονητή μας Παναγιώτη Μαθιού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021 και την συμμετοχή της ομάδας μας στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας. Ευχόμαστε στους ποδοσφαιριστές, καλή αγωνιστική περίοδο με υγεία''.
































