Ο Αίολος Κεφάλου έδωσε αίμα!
Εξαιρετική πρωτοβουλία από το ανδρικό τμήμα του Αιόλου Κεφάλου... Οι παίκτες και μέλη της διοίκησης έδωσαν αίμα στο νοσοκομείο της Κω, δείχνοντας το κοινωνικό πρόσωπο της ομάδας. Η ''οικογένεια'' του συλλόγου προέβη στην εξαιρετική αυτή ενέργεια, που αξίζει να βρει μιμητές γιατί οι ανάγκες για αίμα είναι πολλές στα νοσοκομεία της Δωδεκανήσου.
































