Έμεινε ο Μπιλιάς
Και ο τελευταίος γηγενής ποδοσφαιριστής του Ηρακλή Μαριτσών, θα συνεχίσει να φορά την «πράσινη» φανέλα και στη νέα αγωνιστική περίοδο.
Αυτός δεν είναι άλλος από τον Φίλιππο Μπιλιά που την Κυριακή συναντήθηκε με τον πρόεδρο του συλλόγου, Γιώργος Παπαδημήτρη και συμφώνησε στην ανανέωση του συμβολαίου του, όπως ανακοίνωσαν επίσημα οι Μαριτσενοί.
Από εκεί και πέρα, όπως αναφέρει στην ίδια ανακοίνωση ο Ηρακλής Μαριτσών, τυπικές διαδικασίες απομένουν για να οριστικοποιηθούν οι μεταγραφές των Μιχάλη Κωστάκη και Μήνα Μαυρή.
































