Ρεπό ο Ιπποκράτης
Την ευκαιρία να ξεκουραστούν θα έχουν μετά το χθεσινό παιχνίδι με τη Σχερία Κέρκυρας, οι αθλήτριες του Ιπποκράτη Κω. Με βάση το πρόγραμμα του β’ ομίλου μπαράζ ανόδου, οι πρωταθλήτριες Δωδεκανήσου θα έχουν ρεπό σήμερα και θα τους δοθεί η δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα υπόλοιπα παιχνίδια στο Μετς. Η ομάδα της Πόπης Δανελλάκη θα κληθεί να αντιμετωπίσει αύριο στις 17:00 τον Θησέα Παναγιούδας Λέσβου, στο πιο εύκολο ίσως παιχνίδι στα μπαράζ ανόδου, που διεξάγονται στο Μετς Α’. Παρά τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί με την παραίτηση του Γιάννη Καπερώνη, ο Ιπποκράτης είναι διατεθειμένος να παλέψει με όλες τις δυνάμεις του, για ένα καλό αποτέλεσμα στην Αθήνα. Βέβαια η κωακή ομάδα στάθηκε άτυχη στην κλήρωση, αφού θα αντιμετωπίσει ορισμένα από τα φαβορί (Σχερία, Αρκάδι, Ε.Α. Παραλίας Πατρών) για την άνοδο στις εθνικές κατηγορίες.
2η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ(ΣΗΜΕΡΑ):
(17:00): Αρκάδι Ρεθύμνου- Ε.Α. Παραλίας Πατρών
(18:45): Σχερία Κέρκυρας- Θησέας Παναγιούδας Λέσβου
Ρεπό έχει ο Ιπποκράτης Κω
Μάκης Δούβαλης
































