Σας ζηλεύουμε... συγγνώμη!
Τέτοια γήπεδα θέλουμε, τόσο κόσμο επιθυμούμε, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι… Αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες στη Λέρο, μας κάνει να αισιοδοξούμε, ότι κάπου υπάρχει ελπίδα, κάπου υπάρχει φως… Το πανέμορφο στολίδι του νησιού (που πολύ θα θέλαμε να υπάρχει στη Ρόδο, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει δήμαρχος Τιμόθεος Κωττάκης), άνοιξε τις «πύλες» του για την πρώτη μεγάλη διοργάνωση, την οποία ανέλαβαν από κοινού ο Δήμος Λέρου, ο Δ.Ο.Ν.Α. του νησιού και η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου. Ειλικρινά δεν έχουμε λόγια να περιγράψουμε την άριστη φιλοξενία που παρέχουν σε όλους οι άνθρωποι του Πανιωνίου Λέρου. Μετά από πολλά χρόνια είχαμε την τύχη να είμαστε παρόντες σε μία μεγάλη γιορτή, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους περίπου 450 φίλαθλοι, κυρίως Λεριοί, αλλά και εκδρομείς και γονείς από τη Ρόδο και την Κω. Το γήπεδο χωρίς ψεγάδια, η φιλοξενία άριστη, οι ομάδες κέρδισαν το χειροκρότημα και μία φανταστική, άκρως μπασκετική ατμόσφαιρα. Νιώσαμε πραγματικά ότι και στα Δωδεκάνησα γίνονται φάϊναλ-φορ, τα οποία δεν τα παρακολουθούν 30-40 άνθρωποι, όπως συνήθως συμβαίνει στη Ρόδο. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα, κι αυτό γιατί εδώ και ένα μήνα περίπου οι άνθρωποι του Πανιωνίου Λέρου έχουν διαφημίσει το τουρνουά σε όλο το νησί. Υπάρχουν αφίσες σε όλα τα μήκη και πλάτη του νησιού, ενώ κυκλοφορεί αυτοκίνητο το οποίο διαφημίζει τη διοργάνωση. Αυτό που συνέβη μετά το τέλος του αγώνα του Πανιωνίου Λέρου με τον Διαγόρα, μας έκανε να αισθανθούμε ότι πραγματικά χαιρόμαστε που ασχολούμαστε με το χώρο. Αυτή η διοργάνωση θα μείνει στην ιστορία για πολλούς λόγους και ένας απ’ αυτούς είναι το μεγάλο στοίχημα του Πανιωνίου και γενικότερα του μπάσκετ στη Λέρο. Οι άνθρωποι έχουν μεράκι, «γουστάρουν» αυτό που κάνουν και δουλεύουν σκληρά, σε κάθε επίπεδο. Όταν έβλεπε κανείς τα πρόσωπα τους μετά τη λήξη των ημιτελικών, θα νόμιζε ότι ήταν οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι πάνω στη Γη. Εμείς πάντως νιώσαμε ευτυχισμένοι και πραγματικά «γεμάτοι» από μπάσκετ… Τόσο γεμάτοι, που μακάρι αυτή η γιορτή να κρατούσε παραπάνω! Απλά ευχαριστούμε για όλα…
Μάκης Δούβαλης
































