Ανοίγει το ''στέκι''
Από αύριο θα ξεκινήσει να λειτουργεί ¨Το Στέκι¨ του Ηρακλή Μαριτσών που θα αποτελέσει οικονομική τόνωση για τον σύλλογο.
Με αφορμή την έναρξη της λειτουργία του, οι «πράσινοι» εξέδωσαν την ακόλουθη ανακοίνωση:
« Γνωρίζουμε στους φίλους της ομάδας μας, εντός και εκτός Μαριτσών, ότι από τη Δευτέρα αρχίζει η λειτουργία του ¨Το Στέκι¨, στη μαγευτική τοποθεσία της Μονής του Σωτήρα.
Εκτός από την φιλοξενία και την εξυπηρέτηση θα υπάρχει και τηλεόραση για πολιτική και αθλητική ενημέρωση»
Σχετικά ο πρόεδρος του Ηρακλή Μαριτσών, Γιώργος Παπαδημήτρης, δήλωσε: « Αγαπητοί φίλοι της ομάδας, αναγνωρίζουμε ότι περνάμε δύσκολες οικονομικά συγκυρίες, πιστεύουμε όμως γι ακόμα μία φορά θα μας συμπαρασταθείτε στην οικονομική φύσης εκδήλωση της ομάδας και θα σας έχουμε κοντά μας, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας για μια αξιόλογη εκπροσώπηση στο δύσκολο εφετινό πρωτάθλημα….σας περιμένουμε»
































