''Τσίμπησε'' και Αξιώτη
Ακόμη ένα πολύτιμο γρανάζι προσέθεσε στη μηχανή του ο ΓΑΣ Αναγέννηση Ιάλυσου. Η ομάδα του Νίκου Μαντικού, είχε εδώ και αρκετές ημέρες συμφωνήσει με τον Αποστόλη Αξιώτη, ωστόσο ανέμενε από τον ποδοσφαιριστή να ξεκαθαρίσει τη θέση του απέναντι στον ΑΕΡΑ. Τελικά, η συνεργασία μεταξύ των "ερυθρόλευκων" και του νεαρού μέσου ολοκληρώθηκε και ο Αξιώτης, θεωρείται πλέον μέλος του ΓΑΣ Αναγέννηση Ιάλυσου.
2.49μ.μ
































