''Και τώρα τι?''
«Διοίκηση και προπονητής δεν συμφώνησαν σε μερικά οργανωτικά θέματα, με αποτέλεσμα να επέλθει η λήξη της συνεργασίας.
Η διοίκηση του Διαγόρα εύχεται στον καταξιωμένο προπονητή καλή συνέχεια στη καριέρα του».
Αυτή ήταν η επίσημη τοποθέτηση του γηραιού, μέσω δελτίου Τύπου, για το διαζύγιο με τον Γιώργο Φοιρό, χωρίς όμως να δίνονται απαντήσεις όσον αφορά στο …γιατί αυτά τα οργανωτικά θέματα, δεν εξετάστηκαν παράλληλα με την αρχική συμφωνία και γιατί δεν έπεσαν τότε οι υπογραφές.
Όπως και να έχει, ο γηραιός, μετά την απρόσμενη εξέλιξη, θα «τρέξει» το θέμα της αντικατάστασης του, αφού τα χρονικά περιθώρια είναι μικρά...
































