''Θα διχάσει το νέο σωματείο''
Ο πρόεδρος του Φοίβου Κω Νίκος Μιμερίνης μίλησε στη Δημοτική Τηλεόραση της Κω για το νέο σωματείο, που ιδρύθηκε τον Έσπερο. Αναλυτικά τα όσα είπε μετά το 5.40 στο παρακάτω βίντεο (Οι δηλώσεις του Μιμερίνη). «Προσωπικά δεν πιστεύω ότι το νέο σωματείο, ο Έσπερος θα βοηθήσει το άθλημα. Πιστεύω ότι θα διχάσει τον κόσμο. Ζούμε σε μία πολύ μικρή κοινωνία. Ένα τρίτο σωματείο σε μία ήδη επιβαρημένη γηπεδική κατάσταση με συγκεκριμένα παιδιά, εκτίμηση μου είναι ότι δεν θα βοηθήσει το άθλημα να πάει μπροστά. Μακάρι να διαψευστώ και τα σωματεία να προσελκύσουν περισσότερα παιδιά. Η εκτίμηση μου είναι ότι ο Έσπερος θα πάρει παιδιά από την ήδη υπάρχουσα μπασκετική δεξαμενή των σωματείων. Μιλάω με βάση της ιστορίας που καταγράφεται. Το έχουμε ήδη να συμβεί ξανά. Υπάρχουν αθλητές που μεταπηδούν από τα ένα σωματείο στο άλλο. Αυτό δεν βοηθάει, το άθλημα. Ελπίζω να διαψευστώ. Εύχομαι στους ανθρώπους του Εσπέρου καλή δύναμη και καλή προσπάθεια».
































