''Έκλεισαν'' Μικκιού και Τσιπιζίδης!
Στο «νεοφώτιστο» Αστέρα Παστίδας θα παίξουν την προσεχή χρονιά ο Δημήτρης Μικκιού και ο Παύλος Τσιπιζίδης, όπως είχαμε γράψει από την περασμένη εβδομάδα. Οι δύο αθλητές συμφώνησαν με τη διοίκηση και θα τεθούν στη διάθεσή του Χρυσόστομου Χάσταλη για τη νέα αγωνιστική περίοδο στην Α' Κατηγορία. Ο Μικκιού έπαιζε για λογαριασμό του Διγενή Κοσκινού, ενώ ο Τσιπιζίδης αγωνιζόταν με τη φανέλα της Α.Ε. ΔΙ.ΑΣ. Ο Αστέρας Παστίδας συνεχίζει δυναμικά την ενίσχυση ώστε να είναι άκρως ανταγωνιστικός στο νέο πρωτάθλημα, ενώ οι μεταγραφικές του κινήσεις θα συνεχιστούν.
































