Τρεις μεταγραφές για τον Δωριέα!
Τρεις μεταγραφές έκανε ο Δ.Α.Ν.Σ. Δωριεύς εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Και οι τρεις παίκτες προέρχονται από την Ασπίδα Απολακκιάς και θα ακολουθήσουν τον Σπύρο Αρβανιτάκη στους «κιτρινόμαυρους». Πρόκειται για τον 38χρονο τερματοφύλακα Παναγιώτη Ντούλη, καθώς επίσης και τον Σωτήρη και Αντώνη Γκίτση. Και οι τρεις αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά την προσπάθεια του Δωριέα στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας, την προσεχή αγωνιστική περίοδο, ενώ θα γίνουν κι άλλες μεταγραφικές κινήσεις για να μπορέσει η ομάδα να κάνει αισθητή την παρουσία της.
































