Μπράβο στην ΟΣΕΚΑ για το F-F!
Άριστα…10 πήρε η Ο.Σ.Ε.Κ.Α., η οποία διοργάνωσε ίσως το καλύτερο φάιναλ-φορ του πρωταθλήματος σε αθηναϊκό έδαφος. Όλα κύλησαν ιδανικά στο κλειστό γυμναστήριο του Αλίμου. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τάκης Καλούδης και όλοι οι συνεργάτες του έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, προκειμένου η τελική φάση του θεσμού να μείνει στην ιστορία ως μία από τις πιο επιτυχημένες. Η παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, αλλά και όλων των μπασκετικών στον Άλιμο και η άριστη διοργάνωση, ήταν στοιχεία που δεν πέρασαν απαρατήρητα. Η υπεύθυνη του event Πέτια Σαληκυριάκη και οι συνεργάτες της, έδωσαν και τη ψυχή τους και «έτρεχαν» συνεχώς, προκειμένου όλα να κυλήσουν ομαλά, ενώ υπήρχε ιδιαίτερη ασφάλεια λόγω της παρουσίας του Προκόπη Παυλόπουλου. Το υπέροχο φάιναλ-φορ έκλεισε με δείπνο της Ο.Σ.Ε.Κ.Α. προς όλες τις ομάδες σε εστιατόριο του Αλίμου… Μπράβο στην Ομοσπονδία, μπράβο στον Τάκη Καλούδη και όλους τους συνεργάτες του για το άκρως επιτυχημένο φάιναλ-φορ στον Άλιμο. Μπράβο σε όσους δούλεψαν για να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία η τελική φάση του πρωταθλήματος στο μπάσκετ με αμαξίδιο.
































