Τέλος ο Λεριάς από Φοίβο
Μετά από 14 χρόνια ενασχόλησης του με το Φοίβο, ο Πέτρος Λεριάς παραιτήθηκε από το διοικητικό συμβούλιο των Κρεμαστενών. Ο έμπειρος παράγοντας εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποίησε την παραίτησή του. Αναλυτικά: «Θέλω να υποβάλω την παραίτησή μου από το Δ.Σ του Φοίβου Κρεμαστής και σας παρακαλώ να την κάνετε δεκτή. Ο λόγος είναι πως δεν ενημερώνομαι από τα μέλη για οποιαδήποτε ενέργεια και απόφαση παίρνουν. Λυπάμαι που με τις ενέργειές σας με κάνατε να αποχωρήσω μετά από 14 χρόνια, έχοντας παραμείνει πιστός μέχρι σήμερα στην ομάδα της καρδιάς μου. Θα είμαι πάντα στο πλευρό της ομάδας. Θέλω να ευχαριστήσω τους περσινούς μου συνεργάτες, το τεχνικό επιτελείο της ομάδας και εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο Δ.Σ.''.
































