Με ΟΠΑΠ ξανά ο Ποσειδών!
Υπό την «ομπρέλα» του ΟΠΑΠ θα βρίσκονται τα τμήματα υποδομής του Ποσειδώνα Καρπάθου και στην σεζόν 2018-2019. Ο Οργανισμός ενημέρωσε τον σύλλογο ότι οι συνεργασία των δύο πλευρών θα συνεχιστεί, με τον Ποσειδώνα να παραμένει ενεργό μέλος του καινοτόμου προγράμματος του ΟΠΑΠ . Οι Καρπάθιοι ενημέρωσαν γι αυτή την εξέλιξη, με την ακόλουθη επίσημη ανακοίνωση στο προφίλ που διατηρούν σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης: «Με χαρά και υπερηφάνεια σας ενημερώνουμε ότι ο ΟΠΑΠ ενημέρωσε τον Α.Σ.Κ. Ποσειδώνα Καρπάθου ότι η συνεργασία με τον σύλλογο θα συνεχιστεί και την σεζόν 2018-2019! Οι ελεγκτές του προγράμματος έμειναν πλήρως ικανοποιημένοι από τη συνεργασία και επέλεξαν ξανά την ομάδα μας για το καινοτόμο πρόγραμμά τους. Συνεχίζουμε, μεγαλώνουμε, ονειρευόμαστε! Ευχαριστούμε τον ΟΠΑΠ».
































