Πέντε προπονητές στο σεμινάριο
Πέντε προπονητές της Δωδεκανήσου παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο του Σ.Ε.Π.Κ. στην Αθήνα. Πρόκειται για τους Ροδίτες Γιάννη Τσακίρη, Γιώργο Χατζηκαλημέρη και Νίκο Μοσχοβάκο, τον Κώο Γιάννη Παπούλη και τον Καλύμνιο Ζάχο Καρδούλια της Ακαδημίας Καλύμνου. Και οι πέντε βρέθηκαν στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν το εξαιρετικό επιμορφωτικό σεμινάριο του Συνδέσμου, το οποίο στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Αξίζει να σημειωθεί ότι για μία ακόμη χρονιά ο Α.Ο. Κολοσσός πρωτοπορεί, αφού πλήρωσε όλα τα έξοδα του Νίκου Μοσχοβάκου για να παρακολουθήσει το σεμινάριο, όπως έκανε και στο παρελθόν με άλλους προπονητές του.
































