''Ήμουν σίγουρος για την άνοδο''
Ο Στάθης Βλαχοδήμος τον τελευταίο μήνα δούλεψε σκληρά με την Καλλιθέα για την κατάκτηση της ανόδου και προς τιμήν του έδωσε συγχαρητήρια και στον πρώην τεχνικό Χρήστο Μπίλια για την παρουσία του τα δύο χρόνια στην ομάδα. Αναλυτικά: «Αξίζουν συγχαρητήρια στη διοίκηση, στον πρόεδρο και στους αθλητές της ομάδας, για τη μεγάλη προσπάθεια τόσων μηνών, όπως επίσης και στον κόουτς Χρήστο Μπίλια, που ήταν προπονητής στην ομάδα για δύο χρόνια. Είχα μεγάλη εμπιστοσύνη σε όλα τα παιδιά, ήμουν σίγουρος για την άνοδο και θεωρώ ότι τα πράγματα πήγαν αγωνιστικά όπως τα περιμέναμε. Ήταν η χαρά μου, που συνεργάστηκα με αυτούς τους αθλητές, με τους οποίους υπήρξα συμπαίκτης και είμαι φίλος με όλους. Τους ευχαριστώ για την άριστη συνεργασία που είχαμε τον τελευταίο μήνα και για την προσήλωση τους στο στόχο μας. Η Καλλιθέα αξίζει να βρίσκεται στη Γ’ Εθνική και θεωρώ είναι επιβεβλημένο το νησί να έχει εκπρόσωπο στις εθνικές κατηγορίες».
































