Σε πελάγη ευτυχίας ο Σταμούλης!
Σε πελάγη ευτυχίας πλέει ο πρόεδρος της Καλλιθέας Θανάσης Σταμούλης, μετά την τεράστια επιτυχία της ομάδας. Αναλυτικά όσα είπε στο 12sports.: «Οι κόποι μας δικαιώθηκαν. Ήταν μία πολύ κουραστική χρόνια τόσο για τους αθλητές όσο και για τη διοίκηση. Κρατάμε τη δικαίωση της επιτυχίας για την άνοδο μας στη Γ’ Εθνική. Αυτή η επιτυχία μας κάνει να ξεχνάμε όλες τις δυσκολίες και την κούραση. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γι’ αυτή την επιτυχία της ομάδας μας. Είμαστε η μοναδική αήττητη ομάδα σε όλο το Αιγαίο και ίσως στην Ελλάδα. Αυτό τα λέει όλα… Τον τίτλο αυτό τον αφιερώνω στην οικογένεια μου, η οποία με στηρίζει κάθε μέρα σε ότι κάνω. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές μας και στον Στάθη Βλαχοδήμο, που σε μία δύσκολη περίοδο ανέλαβε την ομάδα μας, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Χρήστο Μπίλια, με τον οποίο πήραμε το πρωτάθλημα και ήταν η δική του ομάδα. Θα ηρεμήσουμε λίγο τώρα, να χαρούμε την επιτυχία μας. Δεν σταματάμε εδώ, ο στόχος της διοίκησης είναι να αλλάξουμε σύντομα κατηγορία. Δεν θέλουμε να μείνουμε απλά στη Γ’ Εθνική, αλλά να διεκδικήσουμε την άνοδο μας στη Β’ Εθνική».
































