Αποχώρησαν και οι Hot Shot
Μετά τους Crows, η δεύτερη ομάδα που αποχώρησε από το 6ο ανοιχτό τουρνουά μπάσκετ είναι οι Hot Shot. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Δ.Ο.Π.Α.Ρ. «Η Οργανωτική επιτροπή έκανε δεκτό το αίτημα της ομάδας HOT SHOT να αποχωρήσει από την συνέχεια του τουρνουά λόγω τραυματισμών. Τα υπόλοιπα παιχνίδια της ομάδας θα κατακυρώνονται υπέρ των αντιπάλων με σκορ 20-0 χωρίς καμία αλλαγή του προγράμματος.
































