Πήρε Μαυρουδή και νεαρούς!
O Διαγόρας Βατίου απέκτησε τον τερματοφύλακα Μανώλη Μαυρουδή, που τα τελευταία χρόνια αγωνιζόταν στην ομάδα του Ορφέα. Ο Μαυρουδής θα πλαισιώσει τον Γιώργο Τύρελη που ήδη έχει ανανεώσει τη συνεργασία του με τους «κυανέρυθρους». Η ομάδα του Διαγόρατ Βατίου ευχαριστεί δημόσια τη διοίκηση του Ορφέα, που βοήθησε ώστε να πραγματοποιηθεί η μεταγραφή, δείχνοντας για άλλη μία φορά τις φιλικές σχέσεις των δύο συλλόγων. Επίσης στον Διαγόρα Βατίου θα παίζουν οι νεαροί Γιώργος Κανάρης και Χρήστος Βισβίκης που θα δοθούν λογικά ως δανεικοί από τον Διαγόρα. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στους Βατενούς θα παραμείνει και ο Γιώργος Θεοδώρου. Ο σχεδιασμός συνεχίζεται με υπομονή και πάντα σύμφωνα με τη φιλοσοφία της ομάδας.
































