Ανανέωσε ο Μπαϊρακτάρης
Στον Άρη Αρχαγγέλου θα παίξει και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Μάριος Μπαϊρακτάρης, ο οποίος έδωσε τα χέρια με την ομάδα και θα ενισχύσει την προσπάθεια των «κιτρινόμαυρων» στο νέο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας. Μετά την τελευταία συνάντηση με τη διοίκηση, ο Μπαϊρακτάρης έδωσε τα χέρια με τους Αρχαγγελίτες και έτσι θα φορέσει ξανά τη φανέλα της ομάδας.
































