Τριπλό μεταγραφικό χτύπημα!
Σε τρεις ακόμη μεταγραφές προχώρησε ο Ηρακλής Μαριτσών εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο λόγος για τον Βασίλη Παναγιώτου (έμεινε ελεύθερος από την Κύπρο), καθώς επίσης και τους Ανδρέα Παντελίδη και Παναγιώτη Μπάκη, που αγωνίζονταν στο Φοίβο Κρεμαστής. Οι μεταγραφικές κινήσεις θα συνεχιστούν για τους «ροπαλοφόρους», αφού στόχος του Ανδρέα Βλασσόπουλου είναι να δυναμώσει όσο το δυνατόν περισσότερο η ομάδα και να δημιουργηθεί ένα ισχυρό σύνολο εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Στο στόχαστρο του Ηρακλή Μαριτσών, τέλος, βρίσκεται και ο Μιχάλης Λενιού που πέρσι έπαιξε στον Ευκλή Σορωνής.
































