Ανανέωσε ο Σπάρταλης!
Ξεκίνησε ο σχεδιασμός για το ρόστερ του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος της νέας αγωνιστικής περιόδου καθώς παραδόθηκε στη διοίκηση η λίστα με τις εισηγήσεις του κ. Πέτρου Μίχου. Με το πέρας αυτής της εξέλιξης ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Σπάρταλη (δεύτερος από δεξιά). Ο 32χρονος μεσοεπιθετικός θα αγωνίζεται για ακόμα μια χρονιά στη ομάδα του Ιάλυσου.
Ο ίδιος δήλωσε: ''Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω στην ομάδα για τέταρτη χρόνια. Άλλωστε το θέλαμε και εγώ και η διοίκηση και η ανανέωση ήταν τυπική διαδικασία αφού μέσα σε λίγα λεπτά δώσαμε τα χεριά.. Εύχομαι να έχουμε υγεία και να πετύχουμε τον στόχο μας που είναι μια καλή πορεία και να φτάσουμε όσο ψηλότερα γίνεται. Είμαι τυχερός που επιστρέφω σε υψηλό επίπεδο με την φανέλα του Ιάλυσου''
































