Ελεύθεροι όσοι δεν θέλουν!
Σε μία πρωτοποριακή κίνηση προχωρά το Δ.Σ. του Φοίβου, το οποίο θα λύσει τη συνεργασία του με όσους παίκτες δεν θέλουν να μείνουν στην ομάδα. Αναλυτικά: ''Το διοικητικό συμβούλιο του Γ.Σ. Φοίβου Κρεμαστής, καθιστά σαφές ότι, ύστερα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, αποφασίστηκε να δοθούν οι ελεύθερες σε όσους ποδοσφαιριστές δεν επιθυμούν να ανανεώσουν το συμβόλαιό τους με την ομάδα μας. Οι ελεύθερες θα υπογραφούν και θα δοθούν στις 29.06.2015''.
































