''Είμαστε πανέτοιμες''
Το σύνθημα του φετινού Ευρωμπάσκετ γυναικών είναι το «play with heart» (παίξε με καρδιά) και οι Ελληνίδες παίκτριες αυτό έχουν σκοπό να κάνουν σήμερα και τις υπόλοιπες φυσικά ημέρες στην Οράντεα της Ρουμανίας, αρχής γενομένης από τον αγώνα με την Ιταλία. Η Άρτεμις Σπανού μιλώντας για τη σημερινή αναμέτρηση είπε χαρακτηριστικά. «Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμη σαν ομάδα να αντιμετωπίσουμε την Ιταλία. Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμες, πανέτοιμες θα έλεγα και ανυπομονούμε να παίξουμε. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένες, να κάνουμε αυτό που μας έχει πει ο κόουτς και από εκεί και πέρα να βγάλουμε την καρδιά μας και την ψυχή μας στο γήπεδο, για να πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα».
Η Ζωή Δημητράκου με την σειρά της αρκέστηκε να πει: «Το σημερινό ματς είναι καθαρά στα μέτρα μας. Μπορούμε να κερδίσουμε. Είναι ένα από τα παιχνίδια που πρέπει να κρδίσεις, αν θες να κάτι παραπάνω και στη συγκεκριμένη περίπτωση να περάσεις στην επόμενη φάση».
































