Ήττα-αποκλεισμός
Δεν τα κατάφεραν οι κορασίδες του Διαγόρα στο κλειστό γυμναστήριο του Ολυμπιακού Χωριού, αφού ηττήθηκε με 3-1 σετ από τον Πολυκράτη Σάμου. Οι ''κυανέρυθρες'' πάλεψαν φιλότιμα αλλά δεν απέφυγαν την ήττα.
Λόγω έκτακτου κωλύματος του κλειστού γυμναστηρίου Πολίχνης, οι αγώνες του Α’ ομίλου της προημιτελικής φάσης του Πανελληνίου πρωταθλήματος Κορασίδων θα διεξαχθούν στο ΔΑΚ Νέων Μουδανιών (η σειρά και οι ώρες των αγώνων παραμένουν ίδιες). Ο Α.Ο. Πολυκράτης κέρδισε με 3-1 (18-25, 25-12, 25-22, 25-22) τον Διαγόρα Ρόδου στον τελικό της Ζ’ περιφέρειας και έγινε έτσι η πρώτη ομάδα από την Σάμο που κατακτά τίτλο σε αναπτυξιακό πρωτάθλημα της συγκεκριμένης περιφέρειας, κερδίζοντας παράλληλα και το δικαίωμα συμμετοχής στο Γ’ όμιλο της προημιτελικής φάσης του Πανελληνίου πρωταθλήματος. Τέλος η ΓΕ Ναυπλίου κατέκτησε τον τίτλο στην Πελοπόννησο και θα συμμετάσχει στο Γ’ όμιλο, ενώ ο Απόλλωνας Πάτρας ως δευτεραθλητής θα αγωνιστεί στο Γ’ όμιλο.
































