Με... ταλέντο και...Αζίζ!
Τη φανέλα της Α.Ε. Κατταβιάς θα φορέσουν την προσεχή αγωνιστική περίοδο οι νεαροί ποδοσφαιριστές Έλβιν Γκιόζι, Γιώργος Αντέλης και Τόνι Σπάτα, οι οποίοι έδωσαν τα χέρια με τη διοίκηση. Και οι τρεις βρίσκονταν στα πλάνα του τεχνικού διδύμου της Α.Ε. Κατταβιάς Μανώλη Βασιλειάδη και Βασίλη Παπαϊωάννου, αφού είναι ιδιαίτερα ταλαντούχοι και αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά την προσπάθεια της ομάδας. Εξάλλου, με τους ''κίτρινους'' θα αγωνιστεί και ο Αζίν Κουλιμπαλί, ο οποίος την τελευταία αγωνιστική περίοδο δεν μπόρεσε να βοηθήσει ουσιαστικά.
































