Αύριο η Γ.Σ. του Ορφέα
Αύριο το βράδυ και συγκεκριμένα στις 20:00 θα γίνει η γενική συνέλευση του Ορφέα για την ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου. Νέος πρόεδρος του συλλόγου θα είναι λογικά ο Νεκτάριος Κατσαμάκης, ο οποίος θα πλαισιωθεί από αρκετά νέα πρόσωπα, ενώ σε εκκρεμότητα βρίσκεται το θέμα του προπονητή. Ο Άρης Μιχαηλίδης είναι αμφίβολο αν θα συνεχίσει, ενώ συζητήσεις έχουν γίνει με τον Βαγγέλη Χατζηαντωνίου, καθώς και με άλλους προπονητές. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φύγουν αρκετοί αθλητές από τον Ορφέα και θα γίνει εκκαθάριση στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας
































