Πριμ από... Αυστραλία!
Έχεις «πακέτο» από Αυστραλία… Ο μέγας χορηγός του Πανιωνίου Λέρου Γιώργος Παυλής δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχος στη μεγάλη επιτυχία της ομάδας, στο τουρνουά μίνι. Ο κ. Παυλής από το Σίδνεϊ όπου κατοικεί μόνιμα, μόλις πληροφορήθηκε την επιτυχία των «πιτσιρικάδων» του Πανιωνίου Λέρου, υποσχέθηκε ότι θα στείλει πριμ στην ομάδα 5.000 δολλάρια, το οποίο θα ανασάνει το σωματείο, για τις σπουδαίες προσπάθειες που καταβάλλει σε δύσκολους οικονομικά καιρούς. Η κίνηση αυτή του μέγα χορηγού του Πανιωνίου από την Αυστραλία, αποδεικνύει την αγάπη του και την έμπρακτη στήριξη του στην ομάδα.
































