Φουλάρει η Απολακκιά
Τη μεταγραφική της ενίσχυση συνεχίζει η Ασπίδα Απολακκιάς, η οποία έχει προσθέσει ήδη τρεις παίκτες στο ενεργητικό της. Μετά τον Χρήστο Χωρίτη, η «νεοφώτιστη» ομάδα της Β’ Κατηγορίας συμφώνησε με τον Στάθη Διαμαντή και τον Γιώργο Ραφτόπουλο. Ο πρώτος είχε δοθεί με υποσχετική ενός έτους στην Ομόνοια Γενναδίου, οπότε επιστρέφει στη… βάση του, ενώ ο Ραφτόπουλος έπαιξε πέρσι στη Β’ Κατηγορία με τον Κολοσσό Κάστρου.
































