Παρέμεινε Ιβίσκο ο Καραγιάννης
Στον Ιβίσκο θα αγωνίζεται και τη νέα χρονιά ο Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με την ομάδα της Ανάληψης. Ο έμπειρος γκαρντ, ο οποίος δέχθηκε «κρούση» από τον Διαγόρα, αποφάσισε να παίξει και τη νέα χρονιά στον Ιβίσκο, με τον οποίο στο τελευταίο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας πέτυχε 54 πόντους σε 9 συμμετοχές (μ.ο. 6). Ο Καραγιάννης γίνεται ο όγδοος παίκτης του Ιβίσκου, που ανανέωσε τη συνεργασία του με την ομάδα, μετά τους Λιβιεράτο, Τσαλίκη, Φυλτζανίδη, Καμπουράκη, Τσιτσούλα, Φιλιππόπουλο και Μητσού Κ. Ο δυναμικός παίκτης βρισκόταν στα πλάνα του Παντελή Μισσού, ο οποίος υπολογίζει πολύ στις ικανότητες του. Από κει και πέρα, εντός των ημερών αναμένονται κι άλλες εξελίξεις στον Ιβίσκο, ο οποίος έχει αποκτήσει μέχρι στιγμής τον Μάκη Δούβαλη, τον Νίκο Σπανουδάκη, καθώς και τα αδέρφια Μαρινάκη.
































