Με Τρίτο η Καλλιθέα
Η Καλλιθέα επιστρέφει και πάλι στο χώρο του τοπικού μπάσκετ, έχοντας στον πάγκο της τον Κώστα Τρίτο. Η ομάδα μπάσκετ της Καλλιθέας υπό την ευθύνη του Σάκη Πολυχρόνη δραστηριοποιείται και στο πρωτάθλημα 2013-14 θα δηλώσει κανονικά συμμετοχή. Η επιτροπή μπάσκετ αποτελείται από τους εξής: Σάκης Πολυχρόνης, Σωτήρης Βαγιανός, Γιάννης Κουτσονούρης, Κική Γιορδαμνή, Χρήστος Ρουσάκης και Ανδρέας Γκοτζίδης.
































