Το ''αντίο'' του Κουκιά!
Το δικό του «αντίο» στο χώρο του μπάσκετ αποφάσισε να μοιραστεί μέσω του 12soccer.gr ο Μιχάλης Κουκιάς (στη φωτό με το Νο 14). Ο έμπειρος αθλητής της Ελπίδας Πεταλούδων αποφάσισε να κρεμάσει τα παπούτσια του και με επιστολή του αναφέρει τα εξής: «Μετά από 28 χρόνια ενασχόλησής μου με το μπάσκετ, αποφάσισα να σταματήσω, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων όπως σωστά ανέφερες σ’ ένα άρθρο σου. Από το site σας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες, αντιπάλους, διαιτητές, παράγοντες, δημοσιογράφους και γενικά όλους όσους ασχολούνται με το άθλημα. Ευχαριστώ όλους τους προπονητές μου, και ειδικά δύο δασκάλους τους μπάσκετ που δεν είναι μαζί μας πλέον, τον ΝΙΚΟ ΓΑΛΥΦΙΑΝΑΚΗ και τον ΣΑΚΗ ΚΑΛΑΜΠΟΚΑ. Τόσα χρόνια, έχω χαρεί, γελάσει, κλάψει, νευριάσει, στεναχωρηθεί, έχω αποκτήσει μόνο φίλους. Ένα συγγνώμη σε όσους έχω στενοχωρήσει ή απογοητεύσει ή νευριάσει. Με αξίωσε ο Θεός να γίνω καλύτερος άνθρωπος μέσα από τον χώρο. Όσο μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου θα συνεχίσω να ασχολούμαι με το μπάσκετ από άλλο πόστο. Και πάλι να είστε καλά όλοι σας που συμπορευθήκαμε σ’ αυτό το υπέροχο ταξίδι».
































